زمان جستجو 0.78 ثانیه

آیا ps5 کپی خور میشود

پاسخ هوشمند

اگر بخواهید کپی خور کردن PS4 یا PS5 ساده می باشد

Jailbreaking فرآیند مهندسی معکوس سخت افزار برای فعال کردن دسترسی به تنظیمات مخفی قبلی، اجرای کدهای بدون امضا، استفاده از برنامه ها و بازی های Homebrew و کمک به توسعه دهندگان برای ایجاد شبیه ساز برای دستگاه است.

با این حال، جیلبریک آسان نیست و به هکرها متکی است که اکسپلویت‌های نرم‌افزاری را پیدا می‌کنند که می‌توانند از آن برای دسترسی به تنظیمات و ایجاد تغییراتی خارج از طراحی سازنده استفاده کنند.

با در نظر گرفتن این موضوع، اولین سوال مربوط به قانونی بودن جیلبریک کردن PS4 یا PS5 است.

خب، قانون حق نسخه‌برداری هزاره دیجیتال می‌گوید که تقریباً هر دستگاهی را که دارید می‌توانید به طور قانونی آن را کپی خور  کنید. اگر صاحب دستگاه هستید، می‌توانید بدون مشکل آن را دستکاری کنید و اکسپلویت‌ها را پیدا کنید، کدها و بازی‌های پچ شده و موارد دیگر را اجرا کنید.

اما فقط به این دلیل که فرآیند بهره برداری و جیلبریک کردن PS4 یا PS5 شما قانونی است، به این معنی نیست که عواقبی ندارد. سونی زمان، پول و تلاش زیادی را صرف حفاظت از سخت افزار خود و اطمینان از کنترل کدهای اجرا شده بر روی دستگاه هایش می کند.

نکته دیگری که باید در نظر بگیرید این است که ممکن است در هنگام تلاش برای جیلبریک کردن PS4 یا PS5 خود ناخواسته قانون را زیر پا بگذارید. متأسفانه، تشخیص اینکه یک قانون به کجا ختم می‌شود و قانون دیگر شروع می‌شود برای افراد غیرمجاز دشوار است، و بعید است که اگر از آن مرز عبور کرده باشید، تیمی از سازندگان یا فروشندگان از شما حمایت کنند.

نه اینکه ما سعی کنیم کسی را از جیلبریک کردن پلی استیشن خود باز داریم. سرهم بندی کردن، هک کردن و کشف اکسپلویت ها برای فناوری حیاتی است. شرکت‌های بزرگی مانند سونی همیشه از اکسپلویت‌های عظیم در پلتفرم‌های خود غافل می‌شوند. بسیاری از افرادی که به دنبال فرصت های جیلبریک هستند نیز در دنیای امنیت درگیر هستند. آنها اغلب یافته های خود را از قبل به شرکت گزارش می دهند تا هکرهای “کلاه سیاه” نتوانند از حفره ها برای منافع شخصی سوء استفاده کنند.

فقط مطمئن شوید که وقتی شروع به کپی خور کردن پلی استیشن ۴ یا پلی استیشن ۵ خود می کنید، متوجه چه چیزی هستید.

9 پاسخ

  1. فردوس اعلا نصیبتان بشه با این توضیخات مختصر و مفیدتان. باز رسیدیم همان کوچه اول. یک کلمه بگید ps5 هنوز کپی خور نشده خلاص

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *