زمان جستجو 0.78 ثانیه

ایا قرص لوبل چاق کننده است

پاسخ هوشمند

قرص لوبل یک داروی کنترل تشنج در بیماران مبتلا به صرع می باشد و از آن برای کاهش تشنج های تونیک کلونیک اولیه و میوکلونیک در بیماران صرع استفاده می شود.معمولا از این دارو برای کودکان و بزرگسالان بالای 12 سال استفاده می شود، اما در موارد درمان بیماری صرع پارشیال برای کودکان بالای 1 ماه نیز استفاده می شود.

ایا قرص لوبل چاق کننده است؟ قرص لوبل معمولا بر روی وزن تاثیر نمی گذارد و چاق کننده نمی باشد، اگر دچار چاقی در طول درمان با قرص لوبل لوتیراستام شدید می بایست با پزشک خود مشورت کنید.

عوارض قطع قرص لوبل: قرص لوبل برای کاهش تشنج در بیماران صرع مورد استفاده قرار می گیرد و نباید به طور ناگهانی و بدون تجویز پزشک قطع گردد، زیرا می تواند باعث افزایش تشنج در بیمار شود.

10 پاسخ

  1. سلام پسر من خوراکش خیلی بهتر شده ، و ۱۲ سالشه قدش و هیکلش خوبه خداروشکر ،این دارو تا کی بخوره کاش میدونستم ،ی دکتر خوب معرفی میکردین ،متخصص بردمش همین دارو داد ولی زیاد فرقی نکرد عصبی میشه این حمله دست میده بهش

    1. سلام پسرتون حرف زدنی بااعصبانی حرف می زن یا ارام حرف می زن بعد تشندوج هم می کن یافقط اعصبانی می شه

  2. من دو سال پیش توی مدت سه ماه دو بار تشنج کردم رفتم یک دکتر برام لوتیراستام تجویز کرد و گفت که هر شب باید یکی بعد از شام بخورم. جالبه که بعد از مصرف این دارو مقداری اشتهام کم شده و میانگین ماهی یک کیلو وزن کم کردم الان وزنم ۲۵ کیلو کمتر شده! البته این هم باید بگم که اضافه وزن داشتم که الان دیگه مدارم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *